Spijsveiling

De Spijsveiling, ’s werelds eerste veilingrestaurant. Al twee edities oud, succesvol en binnen no-time uitverkocht. Bij dit culinaire spektakel is niks zeker, behalve dat er genoeg verhalen, eten en drinken in huis is gehaald.

 

Meer info>

Appel Kapot

Een van onze eigen gedachtenspinsels wat hopelijk ooit nog toekomst vind in de schappen van de supermarkt! Appelmoes nu is kut, en daar willen we graag wat aan veranderen!

 

Éen soort appel per moes, meer textuur, minder tot geen suiker, en een mooier potje. Innoveren hoeft niet altijd moeilijk te zijn.

Fantosti

De beste tosti die we konden maken. Per stuk verpakt vers ingevroren in de diepvries van de Albert-Heijn. Goed brood, mooie ingrediënten, uitgesproken smaken en met liefde belegd. Wel de lusten niet de lasten. Van idee tot realisatie: Dus we begonnen een missie: het realiseren van de meest fantastische tosti in het diepvriesvak van de supermarkt.

Anderhalf E3

Na anderhalf jaar een nieuwe Anderhalf. Ditmaal in het grootste leegstaande pand van Den Bosch met de grootste editie ooit! Maarliefst 36 avonden avonden open en plek voor 720 gasten. Binnen 24 uur waren de kaartjes er doorheen en twee maanden lang hebben mogen knallen om weer een fantastische editie neer te zetten. 

Brouwhout

Brouwhout is ontworpen op functionaliteit. Het design is simpel en alles heeft een functie. Geëxperimenteerd met verschillende houtsoorten en begonnen met CMC. Uiteindelijk gemaakt van 100% berken, uitgesneden met een lasersnijder. Het minimalistische design houd de focus op de labels van de flesjes. De zwarte randen en het zwarte touwtje zorgen voor een moderne uitstraling.

 

Interesse in Brouwhout? Neem contact met ons op.

Anderhalf E2

Tijdens de eerste editie was de toon gezet. De lat lag hoog voor editie twee. Hiervoor wilde we alles veranderen zo ook de omgeving. De tweede editie vond plaats in de opslagloods van het voormalig koudijs-wouda aan de tramkade in ’s-Hertogenbosch. Een ruwe hal die paste bij onze extreme gedachten. Het diner draaide om herkomst, dit belicht in alle facetten. Van waar we zijn en waar het vandaan komt, tot hoe lang het duurt totdat het op je bord ligt. Binnen acht dagen waren alle vierhonderd kaarten verkocht.

Anderhalf E1

Tijdens de eerste editie Anderhalf wilden we laten zien wie we waren. Met het idee van de tafel, een website met een goed verhaal en geen geld startten we de kaartverkoop. Binnen twee weken waren de tweehonderd verkocht en moesten we de eerste editie van Anderhalf realiseren. Een ode aan onszelf en onze gedachten over eten is waar het om draaide. Thema’s als het lekkerste ooit, ecologie en zelfs studenten kwamen aan het ligt.

 

Een daverend succes!!